Orlik Tęgoborze - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 42, wczoraj: 22
ogółem: 90 540

statystyki szczegółowe

Zapraszamy

 

Witam!!!!!

Zapraszamy do rezerwacji orlika na wybrane dyscypliny:

-piłka nożna,

-koszykówka,

-siatkówka,

-tenis.

Rezerwować można telefonicznie 7 dni w tygodniu:

W GODZ 12:00 - 20:00,

Telefon: 787323141  

E-mail: orliktegoborze@o2.pl

 

Witamy rozpoczynamy sezon 2016/2017 na Orliku w Tęgoborzy, zapraszamy do rezerwowania i korzystania z obiektu. W tym roku na orliku zamierzamy przeprowadzić imprezy takie jak:

 

-czerwiec Dzień Dziecka na sportowo,

-lipiec, sierpień przewidziany jest V Turniej O Puchar Wójta Gminy Łososina Dolna w piłkę nożną,

-wrzesień I Turniej Tenisa Ziemnego O Puchar Wójta Gminy Łososina Dolna,

Okoliczne kluby piłkarskie, szkoły, firmy, organizacje sportowe zachęcamy do dalszej współpracy i korzystania z naszego zaplecza jak do tej pory.

 

O wszelkich planach i propozycjach będziemy informować na stronie. 
Pozdrawiam i zapraszam!! 

 

Bardzo proszę wszystkich o zapoznanie się z regulaminem porządkowym korzystania z kompleksu boisk sportowych.

 

Życzymy miłej gry!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualności

Rozstawienie Zawodników I Turnieju Tenisa Ziemnego O Puchar...

  • autor: Łukasz , 2016-09-08 18:22

ORLIK TĘGOBORZE

 

I Turniej Tenisa Ziemnego o Puchar Wójta Gminy Łososina Dolna.

 

 

Lista uczestników:

  • Sławomir Sromek 27 lat
  • Arkadiusz Sromek 40 lat
  • Wiesław Gaik 50 lat
  • Artur Bajda 21 lat
  • Paweł Świderski 20 lat
  • Paweł Liszka 31 lat
  • Dawid Sromek 30 lat
  • Karol Jeż 32 lata

 

 

ROZSTAWIENIE ZAWODNIKÓW I TURNIEJU TENISA ZIEMNEGO ORLIK TĘGOBORZE:

 

Paweł Liszka

Arek Sromek

 

Artur Bajda

Karol Jeż

  

Sławek Sromek

Paweł Świderski

       

Wiesław Gaik

Dawid Sromek

    System Rozgrywek Pucharowy.


I TURNIEJ TENISA ZIEMNEGO O PUCHAR WÓJTA GMINY ŁOSOSINA...

  • autor: Łukasz, 2016-09-07 19:13

Witam chciałbym poinformować że od następnego tygodnia zacznie się na Orliku w TĘGOBORZY I TURNIEJ O PUCHAR WÓJTA GMINY ŁOSOSINA DOLNA. Mamy 8 chętnych, rozegrane będzie 16 meczy, zawodnicy zostali już rozstawieni. Więcej informacji zamieszczę w najbliższym czasie.

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA ZAJĘCIA JEST ŁADNA POGODA PROSZĘ DZWONIĆ 787323141 POZDRAWIAM


RUCH TO ZDROWIE:

  • autor: Łukasz, 2016-08-12 19:07

RUCH TO ZDROWIE:

-Ruch wspomaga odchudzanie, czyli utratę tkanki tłuszczowej i utrzymanie niskiej wagi.
-Ma dobroczynny wpływ na nasze zdrowie – obniża ryzyko ataku serca wzmacniając jego wydajność, umacnia naczynia krwionośne, zwiększając poziom „dobrego cholesterolu” i zmniejszając poziom trójglicerydów, odciąża trzustkę, która produkuje w konsekwencji mniej insuliny.
-Ćwiczenia fizyczne budują mięśnie, które same w sobie spalają bardzo dużo kalorii, zatem przyspiesza się metabolizm oraz zmniejsza ryzyko otyłości.
-Ruch powoduje obniżenie poziomu cukru we krwi.
-Wzmacnia system immunologiczny – dzięki wysiłkowi fizycznemu organizm odbudowuje naturalną zdolność ciała do radzenia sobie z wirusami, gorączką i infekcjami.
-Ruszając się, wzmacniamy kości i stawy.
-Regularne ćwiczenia redukują nagromadzony stres , organizm dotlenia się i relaksuje, a do krwi wydzielają się endorfiny – hormony szczęścia, ciało ma więcej energii i lepiej regeneruje się w trakcie snu.
-Ćwiczenia podnoszą sprawność i wydajność umysłową – myślenie jest szybsze, a fakty lepiej kojarzone oraz zapamiętywane.
-Skóra staje się zdrowsza i gładsza - pocąc się podczas ćwiczeń, pozbywamy się nagromadzonych w porach toksyn.
-Ćwiczenia poprawiają sylwetkę, pomagają utrzymać prostą postawę, modelują i wzmacniają mięśnie.
-Wysiłek fizyczny poprawia samopoczucie, dzięki temu wzrasta samoocena, poczucie satysfakcji i dobry nastrój.

źródło strony:www.przewodnikurody.pl


Co warto jeść jesienią i zimą, by wzmocnić odporność?

  • autor: Łukasz, 2016-08-12 19:05

Co warto jeść jesienią i zimą, by wzmocnić odporność?

Jesienią i zimą, gdy trwa sezon na przeziębienia i grypę, warto odpowiednio się odżywiać, by wzmocnić odporność. Co warto jeść, by zmniejszyć ryzyko zachorowania?

Nasz organizm w okresie jesienno-zimowym jest osłabiony przez kilka czynników - monotonna dieta, mniej świeżych warzyw i owoców, mniej ruchu na świeżym powietrzu, brak słońca. Wskutek tego nasz układ odpornościowy gorzej sobie radzi z wirusami. Możemy mu pomóc dostarczając witamin i minerałów, najlepiej w pożywieniu.

Warto zacząć dzień od ciepłego śniadania - płatki owsiane, jajecznica, omlet. Warto dorzucić sok ze świeżych owoców lub warzyw albo jakiś owoc, aby organizm otrzymał porcję witamin i minerałów.

Włącz do swojego jadłospisu produkty mleczne fermentowane (jogurty, kefiry najlepiej naturalne, które zawierają najmniej cukru) i kiszone warzywa, które mają mnóstwo witaminy B i C, są niskokaloryczne i wspomagają florę jelitową.

Bardzo zdrowym produktem wzmacniającym odporność jest miód - warto jeść profilaktycznie 1-2 łyżki miodu dziennie. Zawiera kwasy organiczne, cenne aminokwasy, enzymy i mikroelementy oraz witaminy z grupy B. Działa antywirusowo i bakteriobójczo, rozgrzewa organizm. Warto pić na czczo szklankę ciepłej wody z łyżką miodu i z sokiem z 1/2 cytryny - taki napój wzmocni odporność, pobudzi do pracy jelita i przyspieszy metabolizm.

Cytrusy zawierają mnóstwo witaminy C, która pomaga walczyć z zarazkami i podnosi odporność. Od listopada do lutego trwa sezon na mandarynki, pomarańcze i grejpfruty. Warto z tego korzystać.

Imbir jest prawdziwym skarbem w czasie chłodów. Nie dość, że wspaniale rozgrzewa, to jest również bogaty w substancje antybakteryjne, antywirusowe i przeciwzapalne. Można go dodawać do zup. Najpopularniejszą i najprostszą metodą jest picie herbaty ze świeżo startym imbirem, miodem i cytryną.

Natka pietruszki zawiera mnóstwo żelaza wspomagającego odporność. Warto dodawać natkę do kanapek, surówek, zup, sałatek. Trzeba ją jeść na surowo, bo pod wpływem gorącej temperatury traci wartości odżywcze.

Pamiętaj o jajkach, które dostarczają wartościowego białka oraz witamin A, E, D, K, B i beta karoten. W żółtku znajdują się dobre tłuszcze omega-6 i omega-3. Zdrowa osoba może jeść do 4-5 jajek w tygodniu.

Cebula i czosnek to nasi wielcy sprzymierzeńcy w walce z grypą i przeziębieniem. Wzmacniają odporność, działają bakteriobójczo. Warto je jadać na surowo.

Jedzmy dostępne jesienią i zimą warzywa i owoce - jabłka, gruszki, banany, szpinak, brokuły, kalafior, brukselkę, buraki, dynię, kapustę.

źródło strony: www.naszorlik.pl


KONIEC LATA ZBLIŻA SIE WIELKIMI KROKAMI

  • autor: Łukasz, 2016-08-12 19:01

Witam pomalutku wakacje dobiegają końca lato się kończy, wykorzystajmy jeszcze dobrą pogodę do poruszania się zapraszam więc na orlik w Tęgoborzy proszę dzwonić i rezerwować.
Mamy jeszcze wolne miejsca. zdjęcia z zajęć można zobaczyć na stronie orlik tęgoborze na Facebooku.


Przygotowania młodych strażaków z Tabaszowej do powiatowych...

  • autor: Łukasz, 2016-08-01 18:10

Witam. Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć z treningu piłkarskiego gdzie pan Adam Wolak zastępca pana wójta gminy Łososina Dolna przygotowuje młodych strażaków z Tabaszowej do powiatowych zawodòw piłki nożnej młodzieżowych reprezentacji straży pożarnej. Zawody odbędą się za kilka tygodni. Życzymy powodzenia i zapraszamy na Orlik.


ZAKOŃCZENIE V TURNIEJU O PUCHAR WÓJTA GMINY ŁOSOSINA...

  • autor: Łukasz, 2016-07-18 18:59

V Turniej o Puchar Wójta Gminy Łososina Dolna Zakończony!!
Dnia 15.07.2016 roku po miesiącu rozgrywek, 7 kolejką zakończył się V Turniej O Puchar Wójta Gminy Łososina Dolna. Do ostatniego meczu nie było wiadomo, jakie drużyny zajmą drugie i trzecie miejsce, jedyną drużyną, która na dwie kolejki przed końcem zapewnia sobie wygraną była drużyna ŁOSOŚ TEAM. Ostatnia kolejka zweryfikowała pozycje drużyn, mecze były bardzo zacięte i walka trwała do samego końca można powiedzieć nawet do ostatniej minuty. Poziom był bardzo wysoki drużyny dobrze przygotowane technicznie, taktycznie i przede wszystkim wydolnościowo. Ostateczna klasyfikacja pierwszych trzech miejsc wyglądała następująco:

1. Łosoś Team
2. Young Boy
3. Szyszki Szyszki

Jak wcześniej wspomniałem drużyna Łosoś Team na dwie kolejki przed końcem rozgrywek zapewniła sobie wygraną serią zwycięstw przez kilka tygodni turnieju. Jednak na 2 i 3 miejsce w ostatniej kolejce liczyło kilka drużyn między innymi Joga Bonito, Young Boy oraz Szyszki Szyszki największe szanse miała jednak Joga Bonito, ale przegrali oni ostatni mecz z drużyną Young Boy, 4: 5 co zaskoczyło wszystkich. Joga Bonito po tym meczu spadła na 4 miejsce ten wynik namieszał nieźle w czołówce tabeli i ułożył, drugie i trzecie miejsce. Na orliku pojawił się pan Wójt Stanisław Golonka, który oglądał emocjonujące spotkania. Po zakończonym Turnieju wręczył wszystkim drużynom puchary, nagrody oraz pamiątkowe dyplomy. Podziękował za walkę i grę fair-play do samego końca, oraz podkreślił jak ważny w życiu jest sport oraz rozwijanie nie tylko ducha, ale także dbanie o kondycje i ciało. Trzeba przyznać, że warunki były niejednokrotnie ciężkie. Upał, który towarzyszył nam przez kilka tygodni wymagał od zawodników dużo sił i samozaparcia. W imieniu Pana Wójta DZIĘKUJEMY wszystkim drużynom za udział w turnieju i zapraszamy za rok. Ze swojej strony dziękuję Panu Wójtowi Stanisławowi Golonce za patronat i pomoc w realizacji turnieju.
Pozdrawiam Łukasz Bołoz animator sportu na Orliku w Tęgoborzy.

Końcowe wyniki tabeli:
1. Łosoś Team 15
2. Young Boy 12
3. Szyszki Szyszki 11
4. Joga Bonito 10
5. Party Team 10
6. Turkucie Limanowa 3
7. Bastion Club 0


Archiwum aktualności


Reklama

Tabela ligowa

Inne rozgrywki
1. Łosoś Team 15 bz
2. Young Boy 12 plus
3. Szyszki Szyszki 11 minus
4. Party Team 10 bz
5. Joga Bonito 10 minus
6. Turkucie 3 bz
7. Bastion 0 bz